Officiële site van Chantaaall.

 

Biografie

   

                          

 
                                 

 

Dag Volgers,

Wat leuk dat jullie Chantaaall officiële fanpaginga komt bezoeken.

Jullie zijn vast heel nieuwsgierig wie Chantaaall is?

Chantaaall is een bekende fotomodel en opgegroeid in Amsterdam.

Ze heeft in 2006 in een videoclip gespeeld samen met ''Lange Frans & Baas B'', genaamde videoclip heet ''Zinloos''.

Het was hartstikke leuke avond, zaten met ze allen buiten op de grasveld lekker te eten en te chillen.

Ondertussen hadden we een training, om te oefenen wat wij allemaal moesten doen in de clip. 

Toen begonnen we serieus met de videoclip om 11 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts. 

Het was hartstikke gezellig, ook kwam Brace & Yes-R toen even checken hoe het was.

Ik kan je zeggen, het was een leuke avond toen!!

 

 www.youtube.com/watch?v=WOERov10GH0

 

Ook als klein kind ben ik bekend, ik moest op een basisschool met de muziek meedoen voor de TV bij de RTV Noord Holland.

Om te zien, hoe het voelde om slechthorend of doof te zijn om muziek & muzieknoten te kunnen verstaan.

Dat was om mensen uit nieuwsgierigheid te kunnen laten zien, hoe het voor mensen & kinderen voelde om gehoorproblemen te hebben en hoe ze daarmee moesten leven.

En ik vond dat opzich best wel spannend, goed want zulke mensen durven dat normaal nooit dat weet ik zelf gewoon.

 

Zelfs hebben me ouders vroeger een eigen zaalverhuur gehad in Amsterdam bij Rozengracht, de zaal heette toen de ''Roothaanhuis''.

Daar kwamen alle bekende Artiesten optredens weggeven, zoals Dj Tiësto & Andre Hazes & Peter Beense etc. Ook was Multigroove aanwezig bij het Roothaanhuis in de jaren ``90``.

Ook vertelde me moeder me, dat Andre Hazes me als baby heeft vastgehouden?

Huh als baby, ja als baby allemaal zo wonder verhaal is dit ''haha''. 

 

 

 Zondag 27 maart 2011, ben ik samen met een vriendin naar Almere Studio geweest. Wat hebben we gedaan, we hebben in de studio KEIZER TV opnames aflevering 5 Opgenomen. Die binnenkort zal uitkomen wanneer dat weten we nog niet. Wat is er opgenomen, er zitten leuke verassingen tussen zoals new album die nog gaat uitkomen en welke tracks en met wie etc.

 

Vandaag op Zaterdag 28 mei is er nieuwe Keizer TV aflv 5 uitgekomen, waaronder ik in stukjes te zien ben in 12e minuut samen met me vriendin Michelle Lo. Daarin werd dus verteld, dat er nieuwe tracks uitkwamen en met wie samen etc. Ook werd er optredens gegeven, en mochte we en de (fans) aan het eind nog even chillen met Keizer. Wil je de aflv 5 zien ga naar de ''Videoclips''. Veel kijkplezier!

.

 

Tot nu toe is Chantaaall overgestapt naar een ander muziek leventje genaamd ``Hardcore`` 

 

Groetjes, 

Chantaaall